Isnin, 16 Mac 2009

masa keras (hardtime)

Masuk harini, dah 4hari Morphine tak call aku. Aku da janji kat diri sendiri takkan call dia sebab aku dah mintak maaf kalau aku ada buat salah, tapi dia still nak gaduh...

Hari ini dia call, dalam pukul 12.30pm tadi..

morphine : Zizi nak jumpa Ana harini.
Aku : Sorry, i'm busy today
Morphine : Ada benda penting nak cakap ni
Aku : Mende, cakap je la
Morphine : Tak boleh, kena jumpa jugak
Aku : Orang nak keluar la, jumpa malam bolehla
Morphine : Petangla
Aku : ok, pukul 6

*aku letak

Aku pun tak tau apa yang akan dia cakap sebab dah lebih seminggu kami tak berjumpa, 4hari tak berhubung.

Apa pun yang akan terjadi harini, aku takkan jadi lemah lagi. Aku takkan takutkan kau lagi, aku takkan merayu pada kau apa-apa lagi.

5 ulasan:

J MAIDEN berkata...

awesome.dont let anybody let u down okay. :)

Shereena berkata...

ko trajang jek. haha.

aainachentak berkata...

nice blog!
aku suka banner ko,chantek sgt ;)
keep writing btw!

aku dtg ziarah..salam.. =)

Eerie Liuvyx berkata...

thx 4 da sapport=)

Anne@summer berkata...

after all u've been through,
this the end...
maybe u r not ready, but... dun hurt sumeone who loved u by embarassing him ...
u noe tat lots of sweetest thing happened between u n him... sacrafice tat he made..its history now..
keep it.. dun spoiled it with hatred..