Sabtu, 7 Mac 2009

hahahaha kuasa dua

entri kali ini pula mempunyai unsur2 berbaur 18sx dan 18sg. Kepada yang masih belum cukup umur, sila dapatkan pemerhatian daripada ibu bapa anda.

Al-kisah, tersebutlah suatu kisah (berapa kali kisah daa..) 3orang pengembara sesat dihutan amazon. Mereka berjalan hari demi hari, langkah demi langkah, tetapi tidak jumpa juga jalan keluar.

Secara kemalangannya (accidently), mereka telah ditawan oleh sekumpulan orang asli batak Amazon. 3 orang pengembara itu diikat dan diheret ke penempatan orang asli itu.

Saat mendebarkan telah tiba, ketua segala orang asli keluar untuk berjumpa dengan tiga orang pengembara itu.

dengan bengisnya dia berkata,
ketua orang asli : abunya hasunela sdhea ksdebehehaki, tutusula abusaiya abunawas ketitinting.

(maksudnya : "jikalau kamu semua mahu selamat daripada direbus hidup2, kamu semua dikehendaki pergi kehutan dan mencari 1jenis buah, aku nak 10 biji dalam masa 30 minit!")

pengembara pertama : akodokie persuenala kokokoo!

(maksudnya : "small the pieces, ok!")


3 orang pengembara itu dengan rasa senang hati berlari ke hutan untuk menunaikan permintaan ketua orang asli itu.

Pegembara pertama telah sampai membawa 10 biji buah manggis.

Ketua orang asli : hodekiki lala, beuasjeilo kiko coki-coki, heuahad hantu huhu raya sakan.

(maksudnya : Bagus! Tapi engkau masih belum selamat, sekarang pengikut2 aku akan memasukkan 10 biji buah manggis itu kedalam ******(tempat buang air besar). tetapi engkau tidak boleh gelak, tidak boleh menjerit, tidak boleh senyum atau yang sama waktu dengannya. Jika tidak, engkau akan jadi santapan kami pada hari ini.

pengembara pertama : akodokie persuenala kokokoo!

(maksudnya : "small the pieces, ok!")

pengembara pon diikat, dan dimasukkan buah manggis ke ******nya satu persatu. Baru sampai buah manggis yang ketiga dia menjerit "maaaaaaaaaaak!"

Ketua orang asli : hahahaha, okejaedjf!

(maksudnya, "hahaha, rebus!")

Pengembara kedua pon sampai membawa 10biji buah rasberi.
--nasib baik dalam hatinya, buah rasberi kan kecil--

Pegembara kedua pon diikat, buah rasberi dimasukkan dengan mudahnya kedalam ******nya. Semuanya berjalan lancar.

Sampai sahaja ke biji yang kelapan, dia ketawa sekuat-kuat hatinya, "hahahahaha"

**cuba korang teka kenapa dia gelak











Sebab dia ternampak pengembara yang ketiga sampai, dengan terkenkang-kenkang bawa 10 biji buah durian.

moral : jangan masuk hutan amazon.

10 ulasan:

Syd Rahim berkata...

HAHAHHAHAK! KELAKAR GILERRRRRRRRRRRRR.

Eerie Liuvyx berkata...

membe aku gelak lagi kaw2.
haha

moe fansuri berkata...

haha time pengembara 2 gelak aku da start gelak dah.haha lagi weh!!hahaa

Amer Rezza. berkata...

beb, thanks for following :)

Shereena berkata...

haha. aku tawu yang neyh!!

Eerie Liuvyx berkata...

to moe fansuri,
huhuhuh
nak 1, 10 aq bg
haha

Marzuki Jalil berkata...

haha lucucah

BudaK_BlurR berkata...

Weih..
lawak unta tu~~
yang alhandululah..
tu best dow..

neb berkata...

hahaha!! ana!! klaka giler wey!!

topeX.exe berkata...

bapak arr...
nak masukkan timun pon saket...
ni masukkan durian...
ahaha...