Khamis, 30 April 2009

teka-teki puki kaki

Aku cam dah bosan tak tau nak menulis apa,
so aku nak share teka teki puki kaki yang aq ada dengan korang=)

Semua jawapan aku akan letak di bawah sekali,
renung2kanlah dan selamat beramal=)

Soalan 1
Mulut buaya besar,
agak2 beliau ada berapa deria rasa?

Soalan 2
Apa bendakah ini, kecil, hitam dan basah.

Soalan 3
Kalau dalam tembikai ada biji,
dalam nenas pula ada apa?

Soalan 4
Perbuatan apakah ini,
"kubuka kankang ku, kau rasa bijiku, kau masukkan batangku, ah...sedapnya"

Soalan 5
Apa bendakah ini,
masuk tegang,keluar lembik.

Soalan 6
Apa bendakah ini,
diatas sedap, dibawah sakit.

Soalan7
Apa bendakah ini,
masuk segi tiga, keluar bergulung.

Soalan 8
Apa bendakah ini,
masuk segi tiga, keluar koyak rabak.
(jawapannya ada kena mengena dengan jawapan no 7)





************************************************





Jawapannya:

Soalan 1
Buaya tak ada lidah,
jadi, beliau tak ada deria rasa.

Soalan 2
Semut hitam baru lepas joging

Soalan 3
Sepan bob Seluar Petak

Soalan 4
Pakai cermin mata

Soalan 5
Stokin

Soalan 6
Pancing ikan

Soalan 7
Spender

Soalan 8
Spender Disposal / pakai buang


7 ulasan:

bloodytiramisu berkata...

ok..imaginasi dah melencong tempat lain...ngee~~~~~

FARIE berkata...

otak ku sudah kelaut..
hahaha!!!

tp best teka-teki ko..

BudaK_BlurR berkata...

hahahaha~~
makin lama duduk kat kedai makan..
makin banyak teka-teki kita buat dow..
dan ini lah hasilnya..

Arm berkata...

mcm hampeh...hahaha....

Eerie Liuvyx berkata...

hahaha
aiman br nak tau slame 18 thun die hdup,
buaya xda lidah
mari kita rmai2 berkabung dengan kesedihan itu!
hahahaha

johnbean berkata...

hahahaha..cantik..nanti boleh buat kat kawan aku...hooo gadis anggun bersuara metal.....macam pernah jumpa di...

fezaL Mohd berkata...

otak ak kusut skrg hahaha