Khamis, 16 April 2009

tanpa mereka...

Petang tadi, setelah selesai sahaja kelas Komunikasi Perniagaan, aku bergegas pulang. Ketika mahu melintas jalan, kepala aku mula berasa pening. Sejak dari kelas lagi aku begitu, tambahan dengan rakan kelas aku yang memeningkan kepala, dia anggap aku ini genius mahu bertanya macam-macam soalan.

Ketika melintas, mata aku terasa silau yang 1macam tidak dapat dijelaskan sehingga penglihatan aku menjadi kurang jelas. Jam menunjukkan pukul 1.25 tengah hari ketika itu. Sampai sahaja kerumah, aku on laptop, balas mesej2 di MySpace. Ketika itu mata aku tidak dapat membaca semua mesej2 yang dihantar, terasa pening yang amat. Ya tuhan, dugaan apakah ini?

Aku tutup lap top kesayangan aku dan cuba melelapkan mata, aku set alarm jam 2 petang untuk bangkit bagi kelas yang seterusnya dan tidur.

*tidur

Jam berbunyi, buka sahaja mata, arh! sakitnya kepala.... Apa yang terjadi, aku mula berfikir yang bukan2, lukimia la...apa la... Jika lukimia relevan juga, rambut aku banyak gugur kebelakangan ini, uban mula tumbuh. Atau mungkin rambut gugur itu kerana rawatan rebonding yang aku lakukan beberapa bulan yang lalu. Ah...ini baru dugaan yang kecil.

Aku mula takut dengan dugaan kecil ini, aku hantar sms kepada hero mengadu tentang sakit aku, dia kata aku migrin. Dia telah menghantar sms kepada Pahlawan, tengok2kan aku disini. Aku cuba bangun dengan kepala yang berat seperti membawa bebanan dunia dan mata yang sembam menitiskan tangisan kesakitan. Aku solat.

Aku berdoa kepadaNya agar permudahkan perjalan ini. Terlepas lagi untuk kekelas ITC. Aku melelapkan semula mata agar aku tidak merasakan kesakitan buat sementara.

Tiba-tiba aku terjaga, Pahlawan didepan mata aku, dia memeluk aku. Ah...leganya perasaan ini. Kepala aku terasa ringan sedikit, aku lihat hp *1 message receive

hero, dia risau tentang aku. Disini aku ingin meminta maaf kepadanya kerana membuat dia risau. Terima kasih juga kepada hero, he cares for me..

Terima kasih kepada Pahlawan, sanggup dia datang dari Kajang untuk menjengok aku, sayang aku dan berikan pelukan dikala aku betul2 memerlukannya.

Aku sayang kamu berdua..

8 ulasan:

BudaK_BlurR berkata...

wei..
touching giller ko nie...
ko punya choretan ini selalu membuatkan aku menangis..
tersentuh hatiku..
isk..isk..
aku sayang ko dowh..
kalo aku kat kajang..
ko kat s.a pon aku akan menjenguk ko..
tapi kalo aku kat London ko kat Malaysia..aku 3G je laa..
aku tgok ko jer..
aku buat yang termampu..

aku hargai masa sekarang nie..
sebab..we never know whats gona happends next..
mana tau aku kena menetap terus ke luar negara..
aku dah x boleh gelak.lepak.borak..
overnight..ngan ko lagi..

kalo ko nak tau..pasal aku selalu overnight ngan ko..
lepak..
ko tau kan betapa sayangnya aku kat member2 aku..
ko tau kan sape paling top?
em..so..selagi ada masa..kita spent time togather ek..

sayang ko sangat..
XoXOOOXoX (cara cakap munco libre)
hahahaha~~

Eerie Liuvyx berkata...

hahaahah
pahlawanku yg sengal
hug2, kiss2, liltle hug, big kiss
hahahaha

Tanpa Nama berkata...

dak blur..
thanks coz dtng jenguk ana..

Eerie Liuvyx berkata...

perlu ker pggil dier dak blur gak syg?
hahahah

Tanpa Nama berkata...

prlu kot kat snie...
HAHHAHAHHA

BudaK_BlurR berkata...

hahaha~
x perlu la kengkawan..

BudaK_BlurR berkata...

hahaha~
x perlu la kengkawan..

Eerie Liuvyx berkata...

perlu la pahlawan
hahahahah