Jumaat, 5 Februari 2010

lucah betul kata2 mu

baru2 ini wujud satu makhluk perosak dalam hidup aku,
aku namakan dia
"songtam"..

Makhluk ni tak pernah penat kganggu kebahagian hidup aku hari2,
tak pernah penat berkata2 lucah,
tak penat melontarkan kata2 "indah"..

Tak apa, walaupun dia ini cuma budak hingusan,
gadis kampung datang ke KL,
aku masih boleh sabar selagi kesabaran ini mampu ditampung,

apa2 pun,
setiap kali dia melakukan apa2 tindakan terhadap aku,
dia buat aku lebih kuat,
tak apa,
pendam je ok kan?
kalau meletup ?

perkara paling kelakar dia buat harinih
"ang tuh dah la pengkid, muka ang ja da macam setan"

pengkid?
boleh anda terangkan maksudnya tolong?

ada sekali tu,
dia serang aku,
aku cuma tersenyum dan beredar,
tak apa,
hari ini hari kau k songtam.

6 ulasan:

EcarMiowBoyot berkata...

haha. tah pape nk ckp org pengkid. cool ana :D

eeiem berkata...

hahha bodo btol..
asl songtam???

eeiem berkata...

hahha bodo btol..
asl songtam???

a kl citizen berkata...

orang bersabar banyak baiknya ...

Eerie Liuvyx berkata...

tapi kalu sbr sgt pon xleh kan kdg?

shuqahoney berkata...

hahahaa..masalah nye kaw pengkid ker ana?
pelik aku songtam tu.hah