Sabtu, 16 Januari 2010

lake garden kl

walaupun sekarang ni keadaan ekomi aku agak gawat,
tapi semalam tanpa dirancang kakak aku, Chunk ajak pergi photoshoot Saidong di Lake Garden kl,
pada mulanya rasa tak mahu pergi sebab ada sedikit krisis pernah berlaku dan baru2 ini. "kawan" aku dia cakap Saidong macam ni dan ini..tapi aku jenis yang tak amik tahu hal orang kalau orang tu tak kacau aku, biarlah dorang nak cakap apa...

berbalik pada cerita,
semalam kelas aku sepatutnya tamat jam 1230pm, tapi tiba2 lec cakap ada kelas ganti petang sampai jam 430pm...rajin pulak aku hari jumaat nih nak balik lambat2,
aku pun dengan jayanya bersepakat rakan2 satu kuliah,
* *...ponteng...* *

hehehe...

tiba2 Chunk mesej dia cakap dia dah gerak dari nilai, dia dah pun sampai kajang,
aku dengan bergegas siap2 dan bergerak dengan menggunakan kenderaan awam,
**..Terima Kasih Kerajaan Malaysia..**

ada lagi seorang kawan Chunk teriya-iya mahu join,
kenalan di FB katanya,
tak pernah jumpa pon,
Chunk pon bagi jela dia ikut,
dia ni agak pelik,
ha..pelikla jugak....
aku tanya "kerja mana?"
dia jawab, "mana2 jela yang awak suka.."
aku respon "ooo...ha...ok..."
tak de la pelik sangat kot...ok

Kami berkumpul di KL Sentral,
Saidong sampai paling awal,
yang lain tiba tepat pada waktu,
tapi ada lah pulak sorang minah nih dia yang nak drive kami,
nama dia aku bagi non-stop sebab dia suka cakap non-stop,
salah jalan,
so dia terlambat sikit........ha..sikit..haha

setelah semua ahli anggota cukup,
kami pun bergegas ke Lake Garden,
sampai2 je abang pelik tadi dia terserempak dengan kawan dia,
jurugambar juga,
dengarnya dia pro,
dia bawak model,
tema mereka agak..hurm...
model dorang wuhuu...panas..
pillow fight, licking lollipop, and it made the guys turn pop pop yeah!

haha..

abang pelik yang pada mula2nya beriye2 nak ikut kami,
tiba pergi join kawan2 dia tadi dan shoot the pop pop yeah gurl..
what ever, we don't give a damn..

kami pun mula menangkap gambar Saidong,
terima kasih kepadanya kerana probs yang dia bawa semua memang macam apa yang kami suka dan sangat banyak=)

Saidong posing dengan girang nya,
girangnya meluap2 lagi apabila kekasih hatinya,
abang senada, tiba di Lake Garden,
DIA JALAN KAKI DARI KL SENTRAL KE LAKE GARDEN,
dia cakap dia tak tahu jalan,
jadi dia tanya abang polis jalan kebenaran..

setelah semua puas dengan hasil kerja masing2,
kami semua end-up dengan lepak di Alibi tanpa kehadiran abang pelik yang hilang entah kemana,
borak2 punya borak,
macam2 topik uu..panas... keluar,
pasal "kawan",
pasal Non-stop punya sir,
pasal Genting..
haa...

Ahad ni kami akan pergi keeeeee
**..Genting!!!..**
hahaha...

ni gambar fav aku..tatapkan..


**..Terima Kasih saya ucapkan kepada semua yang terlibat, apalah adanya diriku tanpa adanya kamu..haha!!..**

Tiada ulasan: